ЦЕНТР ІНТЕНСИВНОГО СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ
Усі групи працюють ON-LiNE згідно з розкладом! Приєднатись можна з будь-якого заняття. Докладно про програми читайте на окремих сторінках.

Про Центр та Автора

Шановні друзі, мене звати Світлана Таможська. Я автор проекту і автор численних освітніх програм, що постійно доповнюються! Я створюю навколо себе культурно-інтелектуальний простір усвідомленої освіти для дітей, молоді та дорослих.

Мені подобаються культурні, інтелігентні, освічені люди з широким світоглядом, які мають глибоку ерудицію, начитаність та знання у різних сферах життя, науки і мистецтва; люди, яким близька концепція постійного інтелектуального розвитку та безперервної освіти все життя з ранніх років! Навколо так багато цікавого, світ відкритий, людська історія є глибокою і різноманітною! Стільки дорогоцінних наукових відкриттів, культурної спадщини, так хочеться нічого не проґавити! Задоволення бувають різними, процес пізнання – це також задоволення! Ось тільки необхідно зробити цей процес дуже ефективним, продуктивним та компетентним! Цим я і ділюся вже понад 22 роки! Ділюсь своїми знаннями, напрацюваннями, досвідом, іншим поглядом на процес навчання! І особливо, на процес розвитку дітей та значення правильної участі батьків у ньому (бажано починати не пізніше 4,5 років)! І, звичайно, продовжую пізнавати та розвиватися сама!

І я дуже хочу, щоб діти, молодь і дорослі нашої країни та всього світу були високо освіченими людьми, духовнорозвиненими світлими особистостями і привносили у світ прекрасне в науці, мистецтві, культурі, спілкуванні між народами, у турботі про збереження краси та природи. Без знань, любові та поваги до знань це неможливо.
Мене часто запитують що саме я викладаю. Усе! Саме взаємопов'язана культурна інформація про процеси та явища, об'єднання знань з різних сфер, міждисциплінарний розвиток, вивчення подій та явищ у їхньому взаємодоповненні та єдності дає синергетичний ефект різкого піднесення інтелектуальних можливостей. Жодна окремо вивчена дисципліна не дає всебічного інтелектуального розвитку особистості. Вивчати дисципліни та набувати інтелектуальних навичок корисно лише комплексно, без поділу на предмети та дисципліни.

Тому всі мої авторські просвітницькі програми об'єднують скорочитання, риторику, ейдетику, логіку, ораторську майстерність, інтенсивне сприйняття інформації, опорне конспектування, розвиток уважності та спостережливості, сучасні способи ефективного навчання, а також базові знання з літератури, поезії, журналістики, історії та географії, культуру письмової та усної мови та термінології, наукові та культурні факти, факти про суспільні події, природні явища та навколишній світ! А ще методика подачі матеріалу включає дисципліну, організованість, зібраність, розвиток правої та лівої півкулі, тайм-менеджемент, розвиток звички інтелектуальної діяльності, самостійної пізнавальної активності та натхнення до процесу пізнання.

Я точно знаю, що вчитися можна і важливо робити це чесно (не завантажуючи з Internet реферати, не замовляючи дипломні та наукові роботи за гроші), впевнена, всі здатні та розумні від природи, тільки треба навчитися вчитися! А в дітях розвинути любов і дати відчути радість від пізнання та власних досягнень! Цим я й ділюся! А з іншого боку, освіта має бути креативною і вільною, займати набагато менше часу з вищим коефіцієнтом ефективності та розумності прикладених зусиль! Освіта має бути корисною, знання мають бути універсальними здоровими! І дуже важливо дозволити дітям та молоді навчатися у відкритому світі (не в замкнених стінах аудиторій)!

Я також точно знаю, що ментальний рівень нації визначає рівень та якість її життя! Від душі бажаю кожному дорослому та дитині, особливо молоді, якісного ментального розвитку, високого рівня життя та яскравих цікавих подій! Зустрінемось на заняттях!
З любов'ю та повагою до Вас та Ваших дітей!
В ОСОБЛИВОСТЯХ ОСВІТИ ТА ІНТЕРЕСІВ ВИКРИВАЮТЬСЯ ВИТОКИ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Школа (улюблені предмети: фізика, література, астрономія) У старших класах навчалася методом українського вчителя Шаталова, ми вивчали по 3-5-8 параграфів з фізики за один урок, володіли опорним конспектуванням. При вступі до 1- го ВНЗ мені, 16-річній абітурієнтці, сказали, що це знання 2-го курсу інституту (низький уклін і величезне спасибі Шаталову та його методиці). А ще перший досвід викладацької діяльності відбувся ще у школі: у нас допускалося, що окремі уроки замість шкільних вчителів вели найкращі учні. Це розвило почуття відповідальності, дозволило набути досвід логічного та ясного викладу, і, звичайно, розвинуло навики риторики та виступу на публіці.
  • 1-ша вища освіта: інженер-конструктор літакобудування Це дало мені чіткість і ясність мислення, розвинуло аналітичний склад розуму.
  • 2а вища освіта: педагогіка та психологія, практичний психолог у навчальних закладах Через глибоку незгоду зі шкільною системою, жодного дня не працювала на держ. школу Писала методики, створювала програми, кілька років набиралася досвіду у приватній викладацькій практиці (яку, до речі, потроху почала ще у студентстві)
  • Провела свою першу дитячу групу Тремтіла як осиновий листок. Бачила захоплені та зачаровані очі діток. Вперше відчула себе у Потоці, зрозуміла – це моє. Книги, цитати, поняття спливали самі по собі
  • Я пройшла безліч додаткових курсів, семінарів, тренінгів особистісного зростання, психологічного самопізнання, безліч курсів професійного розвитку, вивчила безліч методик (зараз модно перераховувати круті назви, гучні прізвища, але мені зовсім не хочеться це робити, я пройшла їх для себе і для того, щоб бути компетентною у своїй справі)
  • Свої методики я почала реєструвати як тільки в Україні за
    міністерства освіти і науки було утворено державний
    департамент інтелектуальної власності:
    Авторські свідоцтва № 5 від 5.10.1995р.;
    > № 2603 від 29.12.1999р.;
    > № 2627 від 06.01.2000;
    > № 2628 від 11.01.2000;
    > № 4155 від 24.04.2001р.;
    > № 8539 від 06.10.2003р.
    Усі методики є поєднанням найкращих світових досягнень та моїх авторських розробок
  • У 1997 р. створила Центр Інтенсивного Сприйняття Інформації За ці роки змінювався колектив, то зменшувався, то збільшувався потік слухачів та учнів, як результат сильного впливу політичних та економічних подій в країні. Але завжди було головне: радість від успіхів та результатів слухачів. Ті, хто навчається в нашому центрі, живуть і працюють більш ніж у 15 країнах світу: в Україні, Німеччині, Австрії, Ізраїлі, Канаді, США, Чехії, Швейцарії, Великобританії, Португалії, Польщі, Сінгапурі, Росії, Білорусії, Казахстані. У нас навчаються сім'ями кількома поколіннями протягом 5-10-15 років, понад 12 000 слухачів, а може й більше. Це і діти, і студенти, і ділові люди, і бізнесмени, і політики.
  • Захоплення мого життя, які надихають і допомагають у роботі: Йога, тай-чі, скандинавська ходьба, живопис маслом, дизайн, подорожі, відвідування пам'яток, читання, набуття знань з різних сфер, світ звуків нетрадиційних музичних інструментів, природа та Любов проводити у світ знань!
Я дуже сподіваюся і впевнена, що я та мої помічники зробимо ще багато цікавого та корисного! Якщо ти любиш те, чим займаєшся, ти процвітаєш!

НАША КОМАНДА

  • Світлана Сергіївна Таможська.
    Засновник та керівник центру
    Автор інтелектуальних програм Усвідомленої Освіти для дітей, молоді та дорослих. Персональний інтелекткуальний коуч для ділових людей Викладач програм для дорослих, студентів, школярів, дошкільнят. Досвід викладацької діяльності понад 22 роки.
  • Юлія Владиславівна Казмирчук
    Викладач програм для школярів, студентів, дошкільнят
    8 років у нашому Центрі
    Загальний стаж викладацької діяльності – 20 років.
    У 2008-2009 рр. навчала у нас доньку-дошкільницю.
  • Світлана Петрівна Мацьоха
    Викладач програм для дошкільнят, школярів, студентів
    6 років у нашому Центрі. Загальний стаж викладацької діяльності – 12 років.
  • Олена Калянова
    Помічник з організаційних, адміністративних, технічних питань
    3 роки у нашому Центрі
    У 2008 році навчалася у дорослій групі; пам'ятаючи свій результат, привела у 2015-2016 на навчання дочку-дошкільницю; дитина продовжує навчання вже 4-й рік у групах молодших та середніх школярів, ставши однією з найкращих.

ВІдео на tv

Виступ на TV
Виступ на TV
П'ятий канал - про Центр Інтенсивного Сприйняття Інформації - частина 1
П'ятий канал - про Центр Інтенсивного Сприйняття Інформації - частина 2