ЦЕНТР ІНТЕНСИВНОГО СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ
Усі групи працюють ON-LiNE згідно з розкладом! Приєднатись можна з будь-якого заняття. Докладно про програми читайте на окремих сторінках.
СУБОТНІ ЕКСКУРСІОНИ
"Екскурсійно - Пізнавальний Інтенсив + заняття поза аудиторією у Відкритому Світі"
Початок:з 04.09.2021 offline (одна канікулярна субота у всіх та одна у разі хвороби (нехай усі будуть здорові); якщо заняття продовжуються і на канікулах плюс не було хвороби, 1-2 заняття доплачуються).
Час протягом дня по суботах: 11.00 -13.15/30, якщо формується одна ранкова група;

при формуванні 2х груп - ранкова 10.30 - 12.45/13.00; денна 14.45 - 17.15

Вартість для 8-17 років:
• 560$ (екв в грн) 28 занять 2 рази на тиждень 14 субот offline + 14 у будні online («Дельфін» або «Інтелект«) з вересня по грудень (+ вартість вхідних квитків)

• 390$ (екв в грн) 14 занять 1 раз на тиждень (+ вартість вхідних квитків) тільки «Екскурсіон» по суботах offline з 04.09.21 по грудень.

• 28$ (екв в грн) разова оплата екскурсійного заняття (+ вартість вхідних квитків) не є основною формою оплати, допустима лише у деяких випадках.
Курс «Екскурсіон» є частиною єдиного комплексу Авторської Просвітницької програми альтернативної гармонійної УСВІДОМЛЕНОЇ ОСВІТИ для молоді та дорослих від 5 років до 150 років.

Курс «Екскурсіон» відвідується разом із програмами «Дельфін», «Інтелект», «Еврика» (проводяться по буднях 1- 2 рази на тиждень)

ОРГАНІЗАЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ

  • 1
    Теми Екскурсіону
    Вивчення історії об'єкта відвідування, пізнавальних тематичних текстів та термінології. Отримання нових знань та відомостей у галузі культури, мистецтва, архітектури, релігії, світової історії, основної географії, екології та у багатьох інших сферах науки, творчості та життя людини, природи, планети. Риторика та мовна Логіка, Виступи на публіці, Твори, Письмові та усні виклади, Культура та Стилістика мови (рос. та укр.), Відеовиступи, Елементи конспектування, Ейдетика та Аналітична Обробка інформації. Елементи Скорочитання, розвиток Пам'яті та Мислення. Інтернет на благо та допомогу. Розвиток навичок самостійного пошуку інформації в інтернеті в рамках часу, відсіювання зайвого та вибірка корисного.
  • 2
    Побудова заняття
    Заняття складається з 2-х частин. 1-а частина заняття (близько 50хв-1год15хв) присвячена екскурсії, огляду експозиції (майстер-класу), протягом яких учасники дивляться, слухають та коротко конспектують інформацію спеціальними методами. 2-а частина заняття (близько 1год10хв-1год30хв) - використовуючи міні-конспект, пригадуємо та відновлюємо інформацію, вчимося викладати, застосовувати нову термінологію. Потім обговорюємо домашнє завдання, домашні твори та відеовиступи за попереднім заняттям
  • 3
    Ціль
    Розширення горизонтів інтелекту, мислення, знань та отримання задоволення від процесу! Відвідування місць культури, розвиток через бесіди та значущі розмови про важливе у реальній дійсності. Освоєння нових навичок та всіляких корисних знань на різних майстер-класах, у музеях, галереях та культурних просторах, у парках та на природі!
  • 4
    Призначений для молоді віком від 7 до 17 років.
    Залежно від набору слухачів, віку та знань юних студентів формується одна або дві групи молодшо-середні школярі 7 - 11(12) років та група для молоді 13 - 17 років. У переліку екскурсійних занять понад 36 можливих локацій (тобто більш ніж субот з вересня по травень) і ми постійно додаємо нові. Локації підбираються до кожної конткретної групи. Деякі локації відвідуємо кілька разів (через ємність експозицій). Має значення сезон, тобто заняття на відкритому повітрі і заняття в приміщеннях музеїв.
  • 5
    Можуть бути сформовані групи для дорослих
    Від 6 чол, день тижня, час уточнюються, вартість уточнюються. Програма курсу коригується, ускладнюється.
ОБОВ'ЯЗКОВОЮ УМОВОЮ є наявність VIBER в телефоні і у МАТЕРІ/БАТЬКА, і у ДИТИНИ.

Для оперативного інформування батьків та учасників тренінгу про місце збору, тривалість екскурсії+заняття, про місце та час закінчення.

Ми створюємо спільну групу для одночасного інформування всіх учасників, до якої увійдуть 2 контакти від сім'ї: 1 батьківський номер телефону та 1 дитина.

ПЕРЕЛІК ЕКСКУРСІЙНИХ ПРОГРАМ

1. Сучасний інноваційний музей української історії (вул. Лаврська, 27). Огляд експозиції. Бесіди про історію України різних періодів, про майстерність виготовлення воскових фігур, старовинний одяг, традиції та культуру наших предків. Сучасний період (20 століття). Тематичні твори (усні та письмові), відео виступи, вивчення термінології, історичних дат, знайомство з інформацією про важливі історичні особи.

2. Музей Олександра Пушкіна (вул. Кудрявська, 9). Творчість великого поета, майстра художнього слова. Слухаємо, розмовляємо, виступаємо, вивчаємо світову літературну спадщину, дізнаємося про особливості життя і характеру поета. Вчимося культурі мовлення та поетичному слову.

3. Києво-Печерська Лавра – культурний заповідник, релігійний центр та містечко з вулицями та площами. Велика Лаврська дзвіниця.
(вул. Лаврська, 13).Прогулянка територією Києво-Печерського заповідника. Відвідування Лаврської дзвіниці – одного з найвищих православних дзвонів у світі. Розмовляємо про релігію та релігійні споруди, і, звичайно, про історію та архітектуру Лаври. Дізнаємося скільки в Лаврі церков та соборів, чому Лавра є містечком зі своїми площами та вулицями з конкретними назвами. Відвідуємо тематичні екскурсії, запам'ятовуємо, конспектуємо та розповідаємо!

4. Ботанічний сад (вул. Тимірязівська, 1). Прогулянка парком, бесіда про екологію та збереження природи, види дерев та рослин, тривалість їх життя, відвідування тематичних виставок та культурних будівель, представлених різними країнами (їх призначення), розташовуємось на галявині, вивчаємо та розглядаємо красу природи, ландшафтний дизайн, розмовляємо про різноманітні ландшафти, читаємо текст, переказуємо, вчимо терміни.

5. Музей костюма та стилю (Бутішевський провулок,23). Огляд експозиції, бесіда про предмети світського одягу та аксесуари XVIII — поч XX століття, про загадковий світ Вікторіанської епохи, про зміну модних тенденцій та про витонченість майстерності старовинного швейного мистецтва. Тематичні тексти та терміни. Риторика та відеовиступ юних студентів про побачене та пізнане.

6. Філія російського музею «Шоколадний дім» (вул Шовковична, 17). Розглядаємо дивовижну архітектуру, неймовірні інтер'єри, слухаємо екскурсію, знайомимося зі стилями модерн, ренесанс, французьким, східним та візантійським стилями, милуємось дивовижними розписами, дерев'яною інкрустацією, чудовими вітражами. Вивчаємо складну термінологію, записуємо ключові слова та поняття, складаємо по них свою розповідь та свій мінівиступ юного екскурсовода.

7. Аптека-музей (вул. Притисько-Микольська, 7. Поділ). Огляд музею, вивчення тематичних текстів про фармацевтику та аптечну справу, історію музею, бесіда про стародавні та сучасні способи лікування, про необхідність правильної підтримки здоров'я та екології власного життя та про розумне ставлення до лікарських препаратів. Твори, індивідуальні висновки, тематичний виступ на публіці.

8. Тематичне заняття (адреса уточнюється) - Мистецтво створення подарунків своїми руками:
Майстер-клас "Букет з цукерками" + культура усних та письмових привітань, тости різних народів. Вчимося та створюємо цукерковий букет, складаємо зміст сердечних вітальних листівок та відправляємо їх адресату, записуємо відео-вітання.

9. «Зелений кит» (буфет здорової їжі, Кловський узвіз, 4) Тематичне заняття про корисне харчування, про просту та здорову їжу + Майстер-клас :Яблучний зефір і живі цукерки". Вивчаємо тематичні тексти про баланс мікроелементів та калорійність продуктів, дізнаємося багато нового про здорову кулінарію. Пишемо твір, складаємо свій раціон, красномовно розповідаємо про цей аспект життя.

10. Галерея сучасного українського мистецтва "GAMMA"(вул. Грушевського, 9). Відвідування картинної галереї зі змінною експозицією. Розмови про мистецтво живопису, про жанри та стилі образотворчого мистецтва, про творчість та натхнення. Термінологія та складання цікавих тематичних оповідань.

11. Східне відділення Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків (вул. Терещенківська, 15-17). Відвідуємо тематичні китайські, буддистські, японські та ісламські тематичні зали, слухаємо екскурсію, робимо мініконспект, проходимо ускладнений квест, пишемо твори та складаємо відео-оповідання. Риторика, культура мови та бесіди про мистецтво, релігію та традиції східних народів.

12. Західне відділення Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
(вул. Терещенківська, 15-17).Найбагатша експозиція – 25 тис. експонатів. Розширюємо кругозір та пізнання, розвиваємо естетичний смак. Вивчаємо чудові витвори мистецтва, тематичні тексти та термінологію, стилі живопису та творчість художників.

13. Литературне кафе "Імбир"(вул. Жилянськая, 7). Розмова та вивчення тексту про суть літературних кафе. Розглядаємо, вчимося обирати книгу та оцінювати її зміст. Вивчаємо вегетаріанське меню та нові терміни, розмовляємо про корисне харчування, його роль для здоров'я. Вивчаємо терміни. Виступаємо перед аудиторією.

14. Київський національний музей російського мистецтва ул. Терещенківсска, 9) Відвідуємо музей та розширюємо свої знання про мистецтво, художників, скульпторів, відточуємо майстерність складання і уявлення оповідань, знання термінів. Слухаємо та дивимося тематичну екскурсію.

15. Софіївський собор. Пам'ятник архітектури та релігії + Пам'ятник Богдану Хмельницькому (вул Володимирська, 24). Відвідуємо музей, храм, дзвіницю та тематичні виставки. Розмовляємо про раннє християнство і світові релігії, історію будівництва, стародавнє зодчество і багато іншого. Вивчаємо термінологію та обговорюємо побачене. І, звичайно, розповідаємо вивчене, відточуючи риторику та мистецтво виступу перед публікою. Розмовляємо про гетьмана Богдана Хмельницького та багато іншого. Відпрацьовуємо культуру мовлення та виступ перед публікою.

16.Планетарій. (вул. Велика Васильківська, 57/3). Неймовірна подорож космічними просторами! Розмовляємо про те як влаштований світ навколо нашої планети, заглянемо у справжній телескоп та розглянемо карту зоряного неба, поговоримо про астрономію та астрологію. Нові знання та море емоцій! Читаємо, переказуємо, вчимо терміни.

17. Михайлівський собор+ Дзвіниця+ пам'ятник княгині Ользі. (вул. Трьохсвятительська, 8) Архітектура релігійних споруд, фрески, настінні розписи, бесіда про творчість, культуру, релігію, історію України та давні культурні цінності. Історія спорудження пам'ятника. Вивчення текстів про княгиню Ольгу, її вплив на історію та релігію України.

18. Пам'ятник Данте Алі'єрі + Майстер-клас на відкритому повітрі
(тематика та адреса уточнюються). Розмова про літературну творчість древнього поета та письменника. Тексти, терміни, виступи, оповідання.

19. Національний культурно-мистецький та музейний комплекс "Мистецький арсенал"
(вул. Лаврська, 10-12). Відвідуємо сучасний виставковий центр. Розглядаємо тематичні експозиції у просторі для об'єднання історії, традицій та новітнього сучасного мистецтва. Слухаємо екскурсію, пишемо ключові слова, складаємо оповідання, виступаємо перед аудиторією, записуємо відеовиступи

20. Майстер — клас Орігамі. (Місце проведення уточнюється) Вид декоративно-ужиткового мистецтва. Стародавнє мистецтво складання фігурок із паперу. Вчимося, розмовляємо про історію виникнення, вивчаємо терміни, тексти, розповідаємо, представляємо відеодемонстрацію та відеовиступи.

21. «Мінералія. Інтерактивна освітньо – пізнавальна виставка – музей каменю»
(вул. Бойчука, 1/2 оф.2). Вивчаємо світ мінералів. До кожного експоната можна доторкнутися і потримати його в руках. Міні майстер-клас з розпізнавання каміння. Читаємо та пізнаємо цікаві тематичні тексти, вивчаємо термінологію. Обговорюємо, відпрацьовуємо риторику. Виступаємо зі своїми оповіданнями перед групою.

22. Музей книги та друкарства на території Києво-Печерської Лаври.(вул. Лаврсска, 9) Знайомимося з експозицією музею: дізнаємось як створювалися папір та книги у давнину, познайомимося з різними видами друкованих пристроїв та старовинними книгами. Продовжуємо вивчати термінологію, красиво та грамотно викладати побачене та почуте, вивчаємо тематичні тексти.

23. Нетрадиційні музичні інструменти та співаючі чаші (місце проведення уточнюється). Незвичайна та гармонійна музика тибетських чаш, дзвіночків, калімби, глюкофону та інших оригінальних інструментів. Вплив звуку на людину, звукові хвилі та частота у герцах. Розмова про гармонійне, творче, оздоровлююче, природне звукове середовище (на противагу руйнівним звукам). Слухаємо, пробуємо грати самі, розмовляємо, вивчаємо, читаємо, розповідаємо, пишемо про це, дізнаємося про нову термінологію та поняття. Міні концерт.

24. Центр Української Культури та Мистецтва (вул. Хорева, 19в). ПВідвідуємо чудові мистецькі виставки українських художників та народних умільців, які створюють твори у різних стилях. Розмовляємо про мистецтво, творчість, терміни. Риторика, виступи перед аудиторією.

25. Сервірування столу та обідній етикет. Міні майстер- клас.
(Місце проведення занятня уточнюеться). Демонструємо свої навички та вивчаємо нове, розмовляємо про культуру столового етикету, культуру харчування та прийому їжі. Терміни, тексти, відпрацювання виступів перед публікою.

26. Музей Пошти.( вул. Митрополита Андрія Шептицького, 16/14) Історія пошти та поштових відправлень. Виставка. Справжні поштові скриньки, перетворені на твори мистецтва, листи, листівки, прикріплюємо поштову марку та надсилаємо їх батькам / друзям / родичам. Розмовляємо про листи, написані від руки. Пишемо і надсилаємо справжні листи. Обговорюємо філателію. Розглядаємо колекцію справжніх поштових марок. Вивчаємо тексти та термінологію. Майстер-клас "Рукописні поштові відправлення".

27. Співоче поле (вул. Лаврськая, 31) Відвідуємо чудову виставку квітів, ландшафтного дизайну та культурних композицій у мальовничому Печерському ландшафтному парку. Слухаємо, дивимося, насолоджуємося природою, проводимо заняття на свіжому повітрі. Обговорюємо побачене, розмовляємо про інші масштабні виставки у різних країнах, вивчаємо тематичні тексти, розповідаємо перед слухачами.

28. Музей Івана Гончара (вул. Лаврськая, 19), центр національної народної культури. Знайомимось із тематичною експозицією. Вивчаємо чудову творчість українського художника та скульптора радянського періоду. Описуємо картини (усно та письмово), розмовляємо про народну творчість загалом. Відпрацьовуємо риторику, красу мови та знання культури свого народу.

29. Музей історичних коштовностей України (вул. Лаврськая, 9). Огляд багатої колекції археологічних матеріалів: дивовижних по красі золотих і срібних виробів, прикрас, коштовностей стародавніх племен і народів, що жили на території України 1000 років тому і більше . Описуємо усно / письмово найдавніші вироби стародавніх майстрів. Працюємо з пам'яттю, культурою мовлення.

30. Майстер-клас «Батик» (адреса уточнюється). Торкнемося мистецтва ручного розпису на тканині, внесеному до списку ЮНЕСКО як шедевр духовної спадщини людства. Дізнаємося способи розпису на різних видах тканин, технологію. Створимо свій витвір мистецтва. Поговоримо, складемо розповідь, напишемо твір про чудову майстерність батика.

31. Майстер — клас «Картина пальцями, мереживом, кухонною губкою, сіткою, усім, що хочете, тільки не пензликом» (адреса уточнюється) Вивчаємо приклади
неординарних художніх робіт, читаємо тематичні тексти. Творчість безмежна — важливо мати позитивний настрій, трохи фантазії, трохи креативного мислення, трохи старання і терпіння і раптом з'являється картина! Я можу і вмію! А створивши твір, вмію риторично правильно описати та розповісти про свої емоції та процес створення.

32. Тематичне заняття » Нецифрова фотографія» и Майстер — клас » Фотосесия з книгою» (адреса уточнюється). Короткий екскурс в історію фотографії. Розмова про старовинні способи отримання не електронних фотографій, фотоплівки, проявки, сушіння, фотоальбоми та багато іншого. Приносимо з собою, розглядаємо та обговорюємо фотографії та фотоальбоми своїх батьків, бабусь та дідусів, і свої зовсім дитячі, якщо вони є. Складаємо захоплюючу розповідь про життя людини за її фотографіями. Риторика, культура мовлення.

33. Майстер — клас » Соломоплетіння» (адреса уточнюється) Розмова про найдавніше ремесло соломоплетіння. Вивчаємо історичні факти, розглядаємо об'єкти творчості, читаємо тематичні тексти. Створюємо свої художні витвори. Робимо відеодемонстрацію з гарним, риторично правильним викладом.

34. Ляльковий театр (вул. Грушевського, 1А) Чарівний світ ляльок: казковий замок, краса архітектури та інтер'єру. Екскурсія по театру та музею занурює нас у атмосферу таїнства та перетворення. Маріонетки з різних постановок оживають, маски можуть говорити, а тіні бувають кольоровими! Розмова про театр, читання та переказ тексту, вивчення термінів, складання оповідань.

35. Чайний клуб (бульвар Дружби народів, 7). Розмова про чайні церемонії Японії та Китаю. Розглядаємо приладдя для чайних ритуалів та розмовляємо про культуру чаювання. Читаємо та переказуємо тексти на цю тему, вивчаємо терміни, виступаємо зі своєю розповіддю перед аудиторією.

36. Искусство каллиграфии (місце проведення уточнюється).Захоплююче дійство виводити ієрогліфи! Дізнаємося чому заняття каліграфії корисні для розвитку інтелекту, як стимулюють роботу мозку та уяву. Читання та переказ тематичних текстів, вчимо складну термінологію. Розвиваємо в цілому здібності до навчання та запам'ятовування, розуміння та застосування своїх знань у подальшому житті.

37. Океанаріум Дарниця+ заняття. (вул. Малишка 3, TЦ Дитячий світ, нульовий поверх) Розмаїття та краса підводного світу та його мешканців. Дізнаємося про нове, розбираючи тематичні тексти та термінологію. Навчаємось риториці, викладу своєї думки!

38. Сімейний зоопарк «Лемур» ( Дніпровська набережна, 33).Море емоцій та вражень від дотиків до пухнастих мешканців! Слухаючи веселу екскурсію, дізнаємося, що білки вміють співати, а кози можуть лазити деревами. Поповнюємо словниковий запас та вивчаємо нові терміни, поняття. Складаючи розповідь про побачене, навчаємось риториці та розвиваємо пам&'ять.

39. Майстер — клас «Ебру». (Місце проведення уточнюється). Особливий вид художньої творчості, малювання фарбами на воді. В результаті виходять неймовірні за красою картини, які повторити практично неможливо! Вивчаємо історію, термінологію, тематичні тексти, відпрацьовуємо виклад інформації та виступи перед аудиторією.

40. Майстер — клас » Фігурки з рушників» (Місце проведення уточнюється). Розвивати уважність, спостережливість, мислення та пам'ять можна різними способами. Скручування фігурок із рушників чудово для цього підходить! Весело, креативно та корисно. Але особливість заняття в тому, щоб навчитися ясно, зрозуміло і логічно послідовно викладати інформацію, вклавшися у час. Адже завдання буде не тільки скрутити фігурку, а й пояснити процес швидко і зрозуміло людині, яка не знайома з цією майстерністю.

*Залишаємо за собою право замінити те чи інше тематичне екскурсійне заняття (у разі різних погодних та форс- мажорних обставин) та відвідати інший, не менш цікавий культурний простір! Головне дізнаватися нове, насолоджуватися життям та процесом навчання!

ЩО НЕОБХІДНО З СОБОЮ МАТИ

  • 1
    Особисті речі
    • ЛЕГКИЙ дуже маленький рюкзачок/ маленька та легка сумочка (з великими рюкзаками нас не пускають у кафе, галереї, музеї).
    • Маленька пляшечка води на ручці (є у спорт товарах);
    • У теплу пору року: Кепка/головний убір + сонцезахисні окуляри (без головного убору дитина на заняття не допускається). У холодну пору року: теплий шарф і верхній одяг, навіть якщо дитину привозять машиною;
    • Тільки для занять на природі: Туристичний килимок- сидушка, бажано на ремені-застібці навколо талії (продається в спортивних магазинах) + має ховатися в рюкзачок.
    • Телефон із Viber.
    • Бажано телефон із можливістю підключення до Wi-Fi для пошуку навчальної інформації.
  • 2
    Навчальне приладдя для екскурсіону
    • Два товсті зошити — 1 у клітку + 1 у лінійку
    • Два простих олівця;
    • Три кольорові ручки: червона, синя, зелена (бажано з товсто пишучим стрижнем; ручки та олівці зв'язати резинкою, пенал не потрібен, заважає)
    • Один кольоровий маркер
    • Папка з навчальними текстами (ми видаємо її кожному на 1-му занятті)
  • 3
    Додатково
    • невелика сума на оплату вхідних квитків; солодощів та напоїв у літературному кафе «Імбир» (див.меню на сайті); на непередбачені особисті витрати;
    • на непередбачені особисті витрати; Пачка сухих серветок. Взуття та одяг повинні відповідати погоді (дивимося заздалегідь в Інтернеті) та місцю проведення заняття
Для нас характерні:
Системна подача знань та якісний освітній процес! Чекаємо на Вас і Ваших дітей з радістю та задоволенням!

ВІДГУКИ НАШИХ СТУДЕНТІВ

  • Аліна Романовська, 9 років
    Програма "Екскурсійно - Пізнавальний Інтенсив + заняття
    поза аудиторією у Відкритому Світі", 2018-2019
    Мама Олена: "Програма дуже насичена! Кожне заняття
    проходить у новій локації: побачити, почути, прочитати та
    освоїти нові поняття. Це робить заняття яскравими, таке
    навчання запам'ятовується та розвиває ерудицію. І після
    кожної екскурсії у дитини море емоцій та нових знань".
  • Маша Липець, 8 років
    Програма "Екскурсіон", 2018
    Мама Олена: "Екскурсійна програма відмінна і дуже різнопланова! Найбільше сподобалося поповнення словникового запасу шляхом практичного вивчення – це було найефективнішим! Після кожного екскурсійного заняття із задоволенням разом із Машею вивчали тексти, розбирали нові терміни та поняття."
  • Ксюша Щегельська, 9 років
    Програма "Екскурсійно - Пізнавальний Інтенсив + заняття поза аудиторією у Відкритому Світі", 2018-2019
    Мама Олена:"Екскурсії дуже відрізняється від просто екскурсій - у кожному новому місці відвідування дізнавалися в рази більше, ніж просто подивитися і послухати! Мені сподобалося (і виявилося дуже ефективним для запам'ятовування) те, що процес знайомства з новою інформацією побудований на активності дітей, живих емоційних обговореннях у вивченні термінів, понять, пов'язаних із темою заняття."

ДОМАШНІ РОБОТИ НАШИХ СТУДЕНТІВ

Робота з термінами
Вивчення нових слів та понять, робота з термінами. Ясне, чітке, швидке визначення своїми словами. Розвиток пам'яті та інтелекту.
Розвиток інтелекту та зміцнення пам'яті у дітей Інтелектуальний розвиток дошкільнят, першокласників та молодших школярів. Авторські програми «Дельфін» та «Дельфінчик» – системний багаторівневий комплекс загального інтелектуального розвитку дитини, від підготовки до школи до успішного освоєння знань 1-4 класу.